Firma projektująca tzw. małą obwodnicę Ostrowi Mazowieckiej zaproponowała dwa warianty przebiegu tej inwestycji i zwróciła się z wnioskiem o ich zaopiniowanie.
Analiza różnych argumentów i spotkanie podsumowujące dyskusję doprowadziły do pozytywnego zaopiniowania wariantu nr 2, tj. przebiegu dalszego od centrum miasta. W tym wariancie byłaby mniejsza ingerencja w działki prywatne oraz większa ochrona m.in. przed hałasem. Uczestnicy spotkania podkreślali potrzebę wyprowadzenia ruchu kołowego z centrum miasta, co zwiększy komfort i bezpieczeństwo mieszkańców. Usytuowanie obwodnicy dalej od centrum poprawi również jakość powietrza. Ważnym argumentem jest też perspektywa zwiększenia potencjału inwestycyjnego w tej części miasta.
Trzeba podkreślić szybkie tempo prac nad zadaniem i bardzo realną perspektywę budowy tej niezwykle ważnej dla Ostrowi Mazowieckiej inwestycji drogowej.
Poglądowe mapy znajdują się w załącznikach.
Inne artykułu na temat małej obwodnicy Ostrowi Mazowieckiej:
Mała obwodnica miasta Ostrów Mazowiecka została wpisana do zadań inwestycyjnych Mazowsza
MZDW potwierdza potrzebę budowy małej obwodnicy Ostrowi Mazowieckiej
Dobre perspektywy dla małej obwodnicy Ostrowi Mazowieckiej
Umowa na projekt małej obwodnicy Ostrowi Mazowieckiej podpisana
Przetarg na dokumentację „małej obwodnicy” Ostrowi Mazowieckiej
Załącznik | Wielkość |
---|---|
![]() | 2.36 MB |
![]() | 13.05 MB |